Project Moldavië 2009

Benefietconcert

Op 11 juli gaan wij met een groep van 16 jongeren, een week naar Moldavië om daar vrijwilligerswerk te doen bij een speciaal project van Youth for Christ. Omdat Moldavië het armste land van Europa is, hebben zij onze hulp hard nodig. We gaan 2 weken lang klussen én een kinderkamp organiseren, zodat de kinderen daar de ellende even kunnen vergeten.

Nu hebben wij met deze groep, al vanaf september, geld ingezameld d.m.v. klussen ( ramen zemen, gras maaien etc.) en we hebben al bijna al het projectgeld bij elkaar!
Omdat we graag de bijdrage willen uitbreiden, organiseren wij een benefietconcert ten behoeve van 'project Moldavië 'op vrijdag 26 juni om 20.00 uur in Doorn.

De Caribische band 'Sexual Chocolate' zal deze speciale avond openen en diverse artiesten van hoog niveau treden gedurende de avond op.
Voor slechts 15 euro kunt u er ook bij zijn en genieten van een avond vol muziek en gezelligheid en dan steunt u ook nog eens een goed doel! Indien u meer wilt geven, is dat natuurlijk ook mogelijk J !

De avond begint om 20.00 uur en is om 23.00 uur afgelopen.
Kaarten kunt u bestellen via mij, of aan de deur kopen op de avond zelf. Wees er wel snel bij, we kunnen maar een maximum aantal personen binnen laten!!

Voor meer info over het project check ook : http://moldavie.reismee.nl/ of http://pm09.hyves.nl
Hier houden we ook bij hoe het ter plaatse is en wat we allemaal meemaken.

Nodig vooral uw familie en kennissen uit! Hoe meer zielen......etc.. (doorsturen toegestaan!)
Laughing

Vriendelijke groet,
Jeanine Roos

Voor meer info: 06-54733409

Vrijdag 26 juni 2009 20.00 uur
Chinees restaurant Happy Garden : Amersfoortseweg 76, Doorn

Sonja

Hallo allemaal,

balen dat jullie zoveel oponthoud hadden gisteren bij de grens! Hebben jullie nog wel gegeten of ben je doodmoe je bed ingedoken?

sterkte met alle ontberingen,
Sonja

miriam &Jo& stella

hoezo vertraging aan de grens . Had hopelijk niet weer iets met Simone ( ha ha) te maken?
Wij hopen dat nu alles goed zal verlopen wachten jullie bericht af.

Kim

Het laatste bericht van Jeanine 12/07 14:21:

Weinig bereik in het kleine dorpje. De mensen zijn lief en zorgzaam. Nu in de stad om te pinnen.... (ze gaat vast voor de schoenen ;-))

Klinkt al positief! Heel veel plezier daar!

Liefs Kim